Kúpiť dobrý produkt za dobrú cenu. To je spravidla želanie mnohých zákazníkov, ktorí tomuto zámeru prispôsobujú i svoje rozhodnutie. Ako prezrádza v rozhovore Janette Kučerková, riaditeľka sekcie nehnuteľností spoločnosti Kaufland, spotrebitelia čoraz viac oceňujú a vnímajú pridanú hodnotu, ako sú kvalitné regionálne produkty, služby, dostupnosť nákupu a v neposlednom rade ústretový a odborne zdatný personál.
Ako z vášho pohľadu vnímate trh v oblasti obchodných reťazcov a ich rozširovania na Slovensku?
Trh sa mení vždy podľa vývoja potrieb zákazníkov. Zákazník je prvoradý, určuje smer a charakter obchodu. V poslednom čase sme zaznamenali zatvorenie niektorých predajní spoločnosti Hypernova, ako i spoločnosti Carrefour. Táto skutočnosť sa pozitívne prejavila na aj tak doteraz dobrom a pozitívnom vývoji nárastu zákazníkov....
Zostáva vám 85% na dočítanie.