StoryEditorReklamy okolo Vianoc je už menej, priznávajú obchodníci
Propagácia Vianoc sa už nezačína v septembri, ale v októbri. Ak je totiž priskorá, nemá význam, tvrdí podpredseda COOP Jednoty Martin Katriak pre HN.
Vianočné sviatky a Silvester predstavujú pre obchodníkov mimoriadny nápor, ale ten zvýšený obrat im zase stojí za to.
Ak porovnáme otváracie hodiny cez rok a teraz v priebehu sviatkov, predlžuje sa nejako predajný čas?
Z tohto hľadiska máme v našom obchodnom reťazci na Slovensku sviatky v podstate celý rok. Pretože otváracie hodiny sú v potravinách od deviatej či desiatej ráno, ale často už od šiestej či siedmej hodiny, a zatvárací čas je niekde o dvadsiatej, ale niekde aj o dvadsiatej druhej hodine. Upozorňujem, že takto...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2007-01-29 10:00:41 - Feat.: 0 - Title: Kampaň, ktorá nie je cool ani hot
01 - Modified: 2024-09-24 13:05:25 - Feat.: - Title: Slováci dali na hazard miliardu. Navrhujeme obmedziť reklamu, spôsobuje rozvrat rodín, znie z KDH
02 - Modified: 2024-09-20 20:28:46 - Feat.: - Title: Francúzske mediálne skupiny chcú žalovať Google pre postupy v online reklame. Žiadajú miliardu eur
03 - Modified: 2024-09-19 15:42:39 - Feat.: - Title: Srbský veľvyslanec na Slovensku pre HN: Veríme, že vaše skúsenosti nám pomôžu na našej ceste do Európskej únie
04 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention
05 - Modified: 2024-09-12 16:11:28 - Feat.: - Title: Euro mierne posilňuje, šéfka ECB zmiernila vyhliadky na októbrové zníženie úrokov