V odvetví, v ktorom roky vládli iba veľkí hráči alebo paradoxne malé kamenné predajne pri fitnescentrách, GymBeam zaviedol revolučné inovácie a ani dnes nestagnuje. Vďaka tomu je unikátom svojho segmentu. Vyvíja, predáva a distribuuje produkty fitnes výživových doplnkov, funkčných potravín či vybavenie pre aktívny životný štýl do krajín strednej a východnej Európy. Patrí k najrýchlejšie rastúcim značkám svojho druhu. Je za tým technologicky vyspelá e-commerce platforma, prepracovaný marketing, IT aj zákaznícky servis a výkonný tím zložený z viac ako stopäťdesiatich ľudí z trinástich krajín.
Milióny produktov aj klientov
Koronavírus do značnej miery negatívne ovplyvnil fungovanie viacerých firiem na Slovensku. Košická spoločnosť, ktorú na Facebooku a Instagrame sleduje už viac ako milión ľudí, k nim rozhodne nepatrí. Dlhodobo stavia na možnosti a výdobytky, ktoré so sebou prináša digitálna doba. Už na začiatku aplikovali vo firme inovatívne postupy, z ktorých veľmi rýchlo začali čerpať benefity. A inak to nie je ani dnes. „Máme pobočky vo viacerých krajinách, tomu sme prispôsobili aj systém práce. Distribúciu tovaru tiež budujeme takmer výhradne online. Prejsť na stopercentný home office pre koronavírus pre nás nebolo preto veľkou výzvou,“ opisuje Dalibor Cicman, zakladateľ spoločnosti GymBeam.
Z nuly na 24 miliónov eur ročne sa firma dostala za šesť rokov. Od svojho štartovacieho roku 2014 je plne adaptabilnou. „Vo všetkom sa snažíme spraviť povestnú extra míľu, čo nie je v podnikaní také celkom bežné,“ vysvetľuje Cicman, v čom tkvie ich úspech. Z metropoly východného Slovenska si urobili nielen svoje sídlo, al...
Zostáva vám 85% na dočítanie.