Malá firma potrebuje na svoje fungovanie viac-menej to isté, čo veľká. Ak je napríklad reč o spracovaní prijatých dokladov, je jedno, koľko faktúr do „e-podateľne“ dorazí. Či za mesiac prijmete jednu faktúru alebo vám v e-mailovej schránke pristane 50-tisíc dokladov, postup je rovnaký. Preto odborníci radia, stavte na správny výber online softvéru, ktorý potrebujete na podnikanie. Pomôže vám vyhnúť sa chybám, sledovať finančné toky, splatnosť faktúr a robiť dobré rozhodnutia na základe prehľadných štatistík.
Všetko pre budúcnosť
Každá firma má svoje špecifiká. Dobrý online softvér na riadenie firmy by sa im mal prispôsobiť. Musí vedieť vytvoriť faktúry za fixnú sumu aj podľa času stráveného na projektoch alebo u klientov. Či ste stavbári, právnici, marketingoví pracovníci alebo automobilový dodávateľ s pobočkami po celej Európe, v princípe potrebujete to isté. Od softvéru na podnikanie očakávate ušetrený čas, jednoduché používanie, moderne vyzerajúce faktúry či šablóny pre dodacie listy a cenové ponuky. No a, samozrejme, tiež by mal vedieť prehľadne spracovať dáta a štatistiky napríklad o príjmoch a výdavkoch, ktoré vám pomôžu rozhodnúť sa, ako pokračovať v budúcnosti.
„Online softvér so všetkým potrebným na podnikanie sa nezaobíde bez automatickej evidencie dokladov, ktoré vám chodia e-mailom. Alebo, ak ich máte v papierovej podobe, tak by mal vedieť pomôcť s ich prepisom do elektronickej podoby. Mal by mať tiež možnosť posielania upomienok, upozornení na splatnosť a nemal by mu chýbať výpočet cash-flow,“ hovorí odborník na online softvér pre ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.