StoryEditor

Ošetrený zub stále bolí? Čo môžete reklamovať a kedy s reklamáciou nepochodíte?

08.01.2018, 11:45
Autor:
zdzzdz
Navštívili ste zubára so zubným kazom, ale nie ste spokojní s výsledkom jeho práce? Liečený zub sa neprestáva ozývať alebo sa uvoľnila plomba? Máte nárok na reklamáciu. Tá ale neplatí na všetko.

Podľa liečebného poriadku je liečba zubného kazu výplňou len čiastočne hradená z verejného zdravotného poistenia.

Pri ošetrení lekár pacientovi doúčtuje položku za materiál, ktorý je finančne náročný a zdravotná poisťovňa ho neprepláca. Na plombu sa vzťahuje záruka šesť mesiacov, takže ak napríklad počas tohto obdobia vypadne, môžete to u stomatológa reklamovať.

Liečebný postup pri ošetrení v ústnej dutine je ovplyvnený mnohými skutočnosťami ako sú biologické vlastnosti zubov, kvalita slín, mikrobiologické zloženie ústnej dutiny, úroveň ústnej hygieny, kvalita stravovania a celkový zdravotný stav pacienta. Preto sa na samotný lekársky výkon záruka nevzťahuje.

Zdroj: www.health.gov.sk

01 - Modified: 2024-05-17 10:30:00 - Feat.: - Title: Čistiť si zuby pred alebo po raňajkách? Zubárka konečne priniesla definitívnu odpoveď, mnohí z nej nadšení nebudú 02 - Modified: 2024-03-04 13:00:39 - Feat.: - Title: Artroskopia čeľustného kĺbu. Unikátna novinka v UNLP Košice 03 - Modified: 2024-02-15 10:04:48 - Feat.: - Title: Pre reklamáciu môžete skončiť aj na súde. Čo momentálne platí? 04 - Modified: 2024-01-07 09:30:00 - Feat.: - Title: Zubár vykonal žene 30 úkonov na jednom sedení. Znetvoril ma, tvrdí a lekára žaluje 05 - Modified: 2023-12-27 09:36:25 - Feat.: - Title: Dostali ste vianočný darček, ktorý vám nevyhovuje alebo je dokonca poškodený? Takto ho môžete vrátiť
menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
03. júl 2024 15:00