Karel Klodner, riaditeľ MojaLekáreň.skVojtech Hajek, Foto Studio H
StoryEditor

MojaLekáreň.sk: Zdravý životný štýl Slovákov ovplyvňujú trendy

12.02.2024, 00:00

Slováci sa v otázkach zdravého životného štýlu riadia aktuálnym trendom komunikačných platforiem. Včera chceli kolagén, dnes je to proteín. Najväčšia lekáreň na slovenskom internete, MojaLekáreň.sk, zaznamenáva 34% medziročný nárast záujmu o zdravé potraviny a rastúci dopyt zákazníkov po domácej produkcii. „Túžbu po domácej produkcii veľmi akceleruje príbeh, ktorý je s regionálnymi výrobcami často spojený, smer udávajú influenceri,” hovorí riaditeľ MojaLekáreň.sk Karel Klodner. V kontexte už skoro 20-ročnej histórie MojaLekáreň.sk hovorí o najrýchlejšom tempe rastu trendov: ako rýchlo táto cesta trendy štartuje aj mení, tak rýchla chce byť aj MojaLekáreň.sk v ponuke a súvisiacich odborných službách.

Influencer - hrdina dnešnej doby

Vo svojej strave sa Slováci radi a ochotne prispôsobujú trendom. V online nákupoch sú trendy rýchlo viditeľné: keď všade rezonoval kolagén, nakupovali kolagén, potom prišli náhradné sladidlá, rôzne orechové maslá… Dnes – ako MojaLekáreň.sk potvrdzuje - nákupným košíkom kraľujú proteíny. Ich predaj sa na MojaLekáreň.sk v porovnaní s minuloročným rokom zvýšil až 1,5 násobne. Nie sú to len športovci, ktorí ich vyhľadávajú pre rast svalovej hmoty, ale aj ženy, ktoré ich milujú ako desiatu (alebo súčasť desiaty) a pridávajú do pečenia. Proteín v dezerte je dnes už ako soľ v polievke.„Veľa influencerov sa zaoberá zdravou stravou. Ak jeden pridá do dezertu proteín, spustí sa lavína proteínových múčnikov. Keď si na desiatu zabalia proteínovú tyčinku, okamžite to začnú robiť stovky, tisíce ďalších ľudí. Nápoje, tyčinky, kaše, instantné polievky, palacinky, omelety - odchytávaním týchto vĺn v nekonečnom priestore sociálnych sietí sa rýchlo menia naše požiadavky na dodávateľov. Často nás to privádza práve k tým regionálnym výrobcom sa zaujímavým zdravým produktom. Dopyt po zdravej strave sa mení veľmi rýchlo, je to veľmi dynamická príležitosť vylepšovať našu ponuku a služby, aby sa zákazník cítil dobre,” vysvetľuje K. Klodner.

Zákazník túži po novom zážitku

Lokálna produkcia je často spojená s príbehom, či už osobným - spojeným s výrobcom, alebo so vznikom produktu. Lokálnych výrobcov a dodávateľov milujú nielen zákazníci, ale hlave influencer marketing a sociálne siete. Predaje už menší podnikatelia ale radi prenechávajú skúsenejším hráčom na online trhu. „Sú pre nás zaujímaví, pretože si často dávajú veľmi záležať na použitých surovinách a celej technológii spracovania. Mnohí z nich sa orientujú na výrobu, či distribúciu bio produktov. Príbeh, ktorý do našej filozofie starostlivosti o zdravie jednoducho patrí, navyše ho na MojaLekáreň.sk vieme prepojiť s odborným poradenstvom,“ dodáva K. Klodner.

MojaLekáreň.sk sa téme zdravá strava venuje v odbornej poradni (odpovedá na otázky zákazníkov, rieši individuálne problémy), ale tiež sleduje trendy zdravého životného štýlu špeciálnym indexom.

image
MojaLekáreň.sk

O MojaLekáreň.sk:  MojaLekáreň.sk je prvá a najväčšia lekáreň na slovenskom internete. Má široký sortiment prípravkov pre zdravie a krásu počnúc liekmi, vitamínmi a doplnkami stravy cez kozmetiku, kontaktné šošovky, dentálnu hygienu, zdravé potraviny, diéty a športovú výživu, prístroje pre zdravie, zdravotnícke pomôcky, starostlivosť o dieťa aj o seniorov. „Na konci všetkých našich aktivít vždy musí byť šťastný klient, či už ním je pacient, zákazník alebo zamestnanec,“ zdôrazňuje PharmDr. Vladimír Finsterle, zakladateľ a majiteľ spoločnosti Pears Health Cyber, ktorá MojaLekáreň.sk prevádzkuje.

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
15. november 2024 13:41