Dnes je spoločnosť Labaš najväčším domácim veľkoobchodom s potravinami na Slovensku s ročným obratom viac než 350 miliónov eur a zásobovaním odberateľov aj v rámci viacerých krajín Európskej únie.
24 tisíc m2 skladových priestorov, takmer 1 800 zamestnancov a nepretržitý rast od založenia spoločnosti. Tento rok si spoločnosť pripomína tridsať rokov svojej úspešnej existencie a hoci má najväčšie pokrytie na východe krajiny, službami zásobuje celé Slovensko aj vďaka vlastným logistickým depám v Nitre, Trenčíne, Lučenci a Martine.
Sortiment spoločnosti LABAŠ odoberá zhruba 3 500 prevádzok, z ktorých väčšinu tvoria maloobchodné predajne s potravinami. Z nich je takmer 650 partnerských predajní FRESH. Okrem nich zásobuje LABAŠ aj vlastnú sieť supermarketov FRESH Plus, ktorá dnes prevádzkuje 34 predajní.
Digitálne cenovky prinášajú veľký prelom v našom podnikaní a sú dôkazom nášho záväzku, prinášať zákazníkom len to najlepšie.
Spoločnosť nezaostáva ani vo sfére inovácií a do konca roka 2023 plánuje vo všetkých vlastných predajniach FRESH Plus nainštalovať elektronické cenovky, ako ďalší krok smerom k modernizácii. „Digitálne cenovky prinášajú veľký prelom v našom podnikaní a sú dôkazom nášho záväzku, prinášať zákazníkom len to najlepšie. Vďaka centrálnemu systému sa všetky úpravy na cenovkách či už ide o cenu, zloženie a ďalšie parametre, upravujú automaticky. Informácie na cenovkách tak budú jednotné a aktuálne vo všetkých predajniach a ušetria zamestnancom stovky hodín práce ročne, nehovoriac o tonách ušetreného papiera“, hovorí Ing. Martin Kozák, výkonný riaditeľ spoločnosti.
LABAŠ citlivo vníma otázku ekológie preto na svojich supermarketoch inštaluje fotovoltaické elektrárne. Zo strany spoločnosti tak ide o jeden z mnohých krokov smerom k lepšiemu životnému prostrediu. Supermarkety FRESH Plus dbajú na používanie najmodernejších a ekologických zariadení, akými sú tepelné čerpadlá, solárne panely, led osvetlenia, systémy merania a regulácie technológií, rekuperačné jednotky, chladiace zariadenia s technológiou nízkej hlučnosti, aby sa minimalizoval negatívny dopad okolie.
Míľniky spoločnosti 1993 Vznik spoločnosti v garáži rodinného domu 2003 Prienik do maloobchodného segmentu 2010 Založenie partnerskej spoločnosti Potraviny FRESH s.r.o. 2023 Tržby spoločnosti vyše 353 miliónov eur, 34 vlastných predajní FRESH Plus, 645 partnerských predajní FRESH |
Oslava jubilea súťažou
Jubilejné 30. výročie spoločnosť oslavuje exkluzívnou súťažou, do ktorej sa môžu zapojiť všetci odberatelia veľkoobchodu. Dve hlavné výhry v podobe osobných automobilov budú svojim novým majiteľom odovzdané na koncoročnom podujatí za sprievodu známej kapely IMT SMILE. Spolu 30 cien, ktorými spoločnosť oslávi dlhoročné spolupráce so svojimi obchodnými partnermi.
Tridsaťročný príbeh Miroslava Labaša spája víziu napredovať a inovovať, presadzovať progresívne metódy v obchode a podnikaní s pracovitosťou, veľkým nasadením, poctivosťou a ústretovosťou voči zamestnancom, partnerom, spotrebiteľom a komunite.