StoryEditor

PEPCO pokračuje v expanzii v Čechách aj na Slovensku. Otvorilo 400. predajňu

10.10.2022, 00:00

Sieť maloobchodných predajní PEPCO v Čechách a na Slovensku dostala nový prírastok v podobe predajne s výnimočným poradovým číslom 400. Za deväť rokov od príchodu na trh narástla značka na úctyhodné číslo a ocitla sa na 1. mieste na trhu vo svojom segmente, vďaka čomu dokáže zabezpečiť pohodlné nakupovanie veľkému počtu zákazníkov.

Nová predajňa v Lysé nad Labem vytvorí pracovné miesta pre ďalších kolegov, ktorí sa stanú plnohodnotnou súčasťou silného medzinárodného tímu v počte 1400 zamestnancov na Slovensku a až 2700 zamestnancov v Čechách. Tým však expanzia predajní nekončí. „Značka PEPCO chce aj naďalej upevňovať svoje miesto na trhu a poskytovať zákazníkom čo najlepší zážitok z nakupovania, aby sa do predajní PEPCO s radosťou vrátili pre ďalší nákup. Pokračujeme v expanzii a v najbližšom období rátame s otvorením približne 30 predajní na oboch trhoch,” prezradil Milan Drahoš, Country Manager PEPCO pre Slovensko a Českú republiku. Celkovo je zákazníkom k dispozícií 135 predajní PEPCO na Slovensku a 265 v Českej republike.

image
Jaroslav Urban

Predajne PEPCO momentálne ponúkajú vo svojom sortimente oblečenie pre deti a dospelých, hračky, sortiment produktov pre domácnosť a bývanie, ale aj školské potreby. Zákazníci sa však môžu tešiť, že sortiment sa bude postupne rozširovať. „Okrem otvárania nových pobočiek priebežne pridávame do  sortimentu nové kategórie produktov a výrobky podľa aktuálnych trendov tak, aby sme čo najlepšie pokryli potreby našich zákazníkov,” hovorí Milan Drahoš.

Sieť PEPCO neustále pracuje na zlepšovaní svojich služieb zákazníkom a už od októbra 2021 otvára predajne v novom koncepte vrátane redizajnu loga značky. Tým sa inovácie nekončia. „Nový look interiéru dostanú od januára 2023 postupne všetky staršie predajne. Zmeny súvisia aj s rozšírením nášho sortimentu, v ktorom začína zohrávať väčšiu úlohu home deco a primárnou cieľovou skupinou PEPCO už nie sú iba mamičky s deťmi, ale aj mladí ľudia, ktorí si zariaďujú svoje prvé bývanie. Táto ponuka by sa mala v budúcnosti rozširovať,” potvrdzuje marketingová manažérka PEPCO pre Slovensko a Českú republiku Martina Mičko.

image
Jaroslav Urban

O spoločnosti PEPCO

Spoločnosť vznikla v roku 1999 v Poľsku. Do roku 2004 otvorila prvých 14 predajní. O necelú dekádu neskôr expandovala aj na slovenský trh. Okrem Slovenska a  Českej republiky spoločnosť pôsobí v Poľsku, Maďarsku, Chorvátsku, Lotyšsku, Bulharsku, Srbsku, Rakúsku, Rumunsku, Slovinsku, Litve, Estónsku, Taliansku, Španielsku, a Nemecku. Spolu má viac ako 2900 predajní v 16 európskych krajinách.

Sieť obchodov PEPCO je na Slovensku známa najmä predajom oblečenia pre deti a hračiek. Ponuku ďalej dopĺňa vyhľadávaný sortiment produktov pre domácnosť a bývanie, školské potreby a  móda pre dospelých.

Filozofiou značky je heslo: „Prekvapí kvalitou, očarí cenou.Sieť obchodov sa nelimituje len na veľké mestá a veľké obchodné domy. Naopak, PEPCO chce byť značkou, ktorá je blízko zákazníkom. Predajne má aj v mestách a obciach s počtom obyvateľov pod 10 000.

Ďalšie informácie nájdete na www.pepco.sk, na sociálnych sieťach https://www.facebook.com/PEPCOsk/, https://www.instagram.com/pepco_sk/.

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
13. november 2024 09:19