„ČSOB má expertov na investovanie, ktorí aktuálny vývoj na finančných trhoch pozorne sledujú, a preto dokážu klientom odborne poradit". Rozhodli sme sa ich know-how využiť v najaktuálnejšom médiu – v rádiu,“ približuje kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi Jaro Vígh. Namiesto jedného klasického spotu, ktorý by v momente nasadenia stratil aktuálnosť, agentúra pre banku pripravila real-time Investičný servis. V ňom informovala o dianí vo svete financií, trhov a burzy. A to v jazyku dopravného servisu, ktorý je nielen symbolom aktuálnosti, ale je aj poslucháčom rádia najbližší.
„Hneď od začiatku sa nám páčila táto idea, ktorá využíva najsilnejšiu stránku klasického média a vhodne dopĺňala hlavné posolstvo aktuálnej kampane zameranej na investičné poradenstvo. Naši kolegovia z KBC Asset Managementu spravujúceho fondy pre klientov ČSOB pripravovali dennodenne aktuálne podklady pre vysielanie. Aj touto netradičnou mediálnou aktivitou sme tak potvrdili naše dlhoročné skúsenosti z oblasti investovania a predpoklady na poskytovanie toho najlepšieho poradenstva,“ uviedla manažérka oddelenia komunikácie ČSOB Mária Horváthová.
„Za každou reklamou sú týždne príprav. Úžasné na tejto kampani bolo, že sme sami na 100 % netušili,o čom bude nasledujúci spot. Žiada si veľkú dávku odvahy na strane klienta schváliť scenáre, ktoré na papieri v podstate neexistujú. A tiež guráž na strane rádia, bez ktorého by Investičný servis nevznikol. Aj touto cestou sa im za to chcem poďakovať,“ dodal Vígh.
Investičný servis ČSOB bol zaradený do vysielacej štruktúry Rádia Expres počas celého predminulého týždňa. Kampaň okrem real-time rádio spotov sprevádzalo online video a komunikácia na Instagrame.
Pozrite si case study video:
(pr)