Cestovanie lietadlom je rýchly spôsob, ako sa dostať do vybranej destinácie. A keďže sa v jednom lietadle schádzajú viacerí, nie vždy máme to šťastie, že sa všetci budú správať slušne a s rešpektom voči okoliu. Letuška predstavila tri veci, ktorým sa v lietadle radšej vyhni.
Nevyzúvaj sa či nepúšťaj si hudbu nahlas
Užívatelia portálu Reddit sa letušky opýtali, aké veci by mali pasažieri v lietadle prestať robiť. Ako prvú vec spomenula vyzúvanie sa. Cestujúci to často robia, pretože im to prinesie istý komfort. „Je to nechutné, niekomu môžu nohy zapáchať a ste na verejnosti,“ opísala. Niektoré letecké spoločnosti ponúkajú papuče, a preto sa jeden používateľ Redditu opýtal, či je táto možnosť v poriadku, keďže aj táto alternatíva môže odhaliť prípadný zápach. Letuška odpovedala, že je to oveľa prípustnejšia možnosť, ako byť úplne bosý, píše sa na portáli Daily Mail.
Niektorým cestujúcim jednoducho nevadí rozprávať sa o svojich problémoch s letuškami. Tento problém opísala na príklade, keď jej jeden pasažier povedal, že musí ísť na toaletu, pretože má hnačku. Niekedy si určité informácie radšej nechaj pre seba.
Ako poslednú vec uviedla, že pre väčšinu cestujúcich je veľmi dôležité svoje súkromie. A do toho spadá aj istá túžba po tichu. A keďže sa niekedy nájdu cestujúci, ktorí si radi púšťajú filmy či hudbu nahlas, môže to byť veľmi rušivé. A nielen pre ďalších cestujúcich, ale aj pre letušky. „Použite slúchadlá. Nikto nechce počuť vašu hudbu či film,“ povedala.
Buď vždy milý
Ďalšia letuška Jacqueline R., ktorá pracuje pre spoločnosť Air Canada, tiež spomína, akému správaniu by sa mali pasažieri vyhnúť. „Letušky majú rady, keď sa k nim správaš s rešpektom, pretože majú toho veľa rovnako, ako aj ty. Chceme byť k tebe tiež milé a snažíme sa najlepšie, ako vieme,“ povedala.
To znamená, že letuškám sa nepáči, ak do lietadla príde človek, ktorý sa nespráva úplne najlepšie. Vždy sa totiž snažia byť k cestujúcim milé, ale očakávajú, aby to bolo z oboch strán. „Nenastúp na palubu lietadla a nevyžaduj veci. Stačí pekne požiadať. A my sa, úprimne, pokúsime urobiť všetko, čo je v našich silách,“ vysvetlila.
„Pamätaj si, že sme tiež ľudia. A chceme sa uistiť, že budeš mať najlepší cestovateľský zážitok. Preto všetko, čo žiadame je, aby si bol milý,“ uzatvára Jacqueline.