Nákupné centrum Avion Shopping Park v Bratislave bude po svojom rozšírení v polovici marca 2007 najväčším obchodným centrom na Slovensku. Jeho celková predajná plocha dosiahne 50-tisíc štvorcových metrov. Spolu s predajňou IKEA, s ktorou však nákupné centrum nebude spojené, sa predajná plocha parku zväčší až na 72-tisíc štvorcových metrov.
Prívlastok "naj" získa aj parkovisko. Ponúkne 3 200 bezplatných miest vrátane 620 v podzemnej garáži. Všetky priestory pre obchod a služby sú už dnes prenajaté. Riaditeľ centra Vladimír Bereš tvrdí, že je to vďaka dobrému načasovaniu prístavby centra na obdobie, keď na trh plánujú vstúpiť nové módne reťazce. Rolu zohrala i poloha Avionu a renomé firmy Inter Ikea Centre Group, ktorá v Európe prevádzkuje vyše dve desiatky centier.
Už tento štvrtok otvoria v nových priestoroch Avionu prvých osem predajní s odevmi a hračkami. V marci sa centrum rozšíri o ďalších 30 obchodov vrátane značiek Peek & Cloppenburg, Hennes & Mauritz, Marks & Spencer, Pimkie, Salamander či Ecco. Vedenie centra zatiaľ nechcelo potvrdiť, či tu bude aj módny reťazec C & A. Náklady na rozšírenie objektu sú vyše miliardy korún. Projektovala ho kancelária Krepop & Suchánek s dánskym architektom Terrym Evedenom.
StoryEditor