Internetová banka mBank, ktorá koncom tohto roka plánuje vstup na slovenský trh, chce do roku 2010 na Slovensku a v Česku získať 250-tisíc klientov. Sieť zastúpení novej banky na Slovensku bude do roku 2008 pozostávať zo šiestich finančných centier a ôsmich menších kontaktných miest. Avšak primárnym prevádzkovým a predajným kanálom banky bude internet. Celková investícia v oboch krajinách dosiahne zhruba 29 miliónov eur. Banka očakáva ziskovosť v roku 2012.
Ponuka slovenských produktov bude na začiatku obsahovať bežné a sporiace účty, spotrebné úvery a úvery na bývanie. V druhej fáze, pravdepodobne v prvom štvrťroku 2008, ponúkne investičné fondy, kreditné karty, produkty pre malých podnikateľov a internetové platobné karty. Cieľovou skupinou budú na Slovensku podľa Michlíka klienti od 25 do 44 rokov.
mBank je retailovou divíziou elektronického bankovníctva jednej z najväčších poľských finančných inštitúcií BRE Bank SA. BRE Bank SA je členom skupiny Commerzbank, ktorá je druhou najväčšou súkromnou bankou v Nemecku a v poľskej BRE Bank vlastní viac ako 70-percentný podiel.
StoryEditor