StoryEditor

Kofola kúpila mŕtvu značku: minerálnu vodu Kláštorná

22.06.2018, 00:00
Nápojový gigant z Česka kúpil značku, ktorá už štyri roky vody nebalí. Zaujímal sa o ňu aj najväčší konkurent Kofoly.

Dva dni a dve rôzne situácie – takýto scenár zažila v týchto dňoch Kofola. Firma najprv v strede týždňa doslova vybuchla na burze. Dôvod? Akcionár spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, CED Group ovládaná poľským investičným fondom Enterprise Investors, predával na pražskej burze svoj 8,5-percentný podiel. A to sa odzrkadlilo aj na cene akcií Kofoly, k...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-24 15:19:45 - Feat.: - Title: Viete, aký chlieb kupujete? Čerstvý a dopekaný chlieb na oko nerozoznáte 02 - Modified: 2024-09-29 08:41:15 - Feat.: - Title: Priemerná mzda v slovenskom potravinárstve stúpla na 1441 eur, stúpla o viac než sto eur 03 - Modified: 2024-09-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Slovenské potraviny majú úspech aj vo svete, ktoré tam bodujú? 04 - Modified: 2024-05-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Kto vyhrá v Čerstvých hlavičkách? Nezabudnite hlasovať 05 - Modified: 2024-05-01 14:09:00 - Feat.: - Title: Priemerná mesačná mzda v potravinárstve vzrástla. Vlani stúpla na 1 372 eur
menuLevel = 1, menuRoute = hnbiznis, menuAlias = hnbiznis, menuRouteLevel0 = hnbiznis, homepage = false
22. november 2024 06:27