Automobilka Škoda Auto zvýšila v prvom polroku dodávky zákazníkom o 3,8 percenta na 448 600 vozidiel. Prvýkrát sa stala štvrtou najpredávanejšou značkou na európskom trhu. Predaje v západnej Európe vzrástli o 9,8 percenta na 260 800 vozidiel, v strednej Európe o 3,3 percenta na 95 800 áut. Škoda to v piatok oznámila v tlačovej správe.
Najpredávanejším modelom bola Octavia s rastom dodávok o 24,1 percenta na 121 300 vozidiel. Nasleduje Kamiq s rastom o 4,7 percenta na 61 100 vozidiel a Fabia s predajom 56 800 áut, čo je zvýšenie o 17,5 percenta.
Na ďalších miestach sú Karoq, modely Kodiaq a Superb, ktoré prišli v novej generácii, a na siedmej pozícii elektrický Enyaq s 30 600 predanými vozidlami, čo je medziročný pokles o 5,9 percenta.