nakupovanie, obchodné centrumDreamstime
Vlani najviac rezonoval príchod Burger Kingu, tento rok sú najväčšie očakávania pred nástupom Costa Coffee.
Na to, že nakupujeme v prevádzkach zahraničných reťazcov, sme si už zvykli. Podľa údajov Štatistického úradu za rok 2017 minul Slovák na potraviny a nealkoholické nápoje v priemere 900 eur ročne. Z ďalšej analýzy spoločnosti CBRE vyplýva, že jeden kupujúci minul predvlani v obchodných centrách priemerne vyše 6 800 eur, čo je o 400 eur viac ako v predchádzajúcom meraní. HN sa v otázkach a odpovediach pozreli na to, aké reťazce pribudli na Slovensku minulý rok, aké očakávame tento a príchod ktorých stále nie je istý.
1. Aké značky k nám prišli minulý rok?
Burger King vznikol v USA v roku 1954. V tomto prípade nejde o úplne nový príchod na slovenský trh, ale skôr o návrat. S tromi prevádzkami sa u nás už pokúšal uchytiť pred ôsmimi rokmi, čo sa mu však nepodarilo. Odborníci za dôvodmi jeho neúspechu videli krízu či neskúsenosť prevádzkovateľa v reštauračnom segmente. Bola ním totiž spoločnosť Tekaz, ktorej hlavnou podni...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Záhadné video z ruského Ďalekého východu a Severokórejčania na Donbase. Zomierajú Kimovi muži za Putina?
02 - Modified: 2024-10-22 14:51:37 - Feat.: - Title: Good bye, White House. V akom stave zanecháva Biden americkú politiku po štyroch rokoch v kresle prezidenta?
03 - Modified: 2024-09-26 14:06:29 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Izrael sa pripravuje na prvé výročie palestínskeho teroru. Zopakuje libanonský Hizballáh útok Hamasu?
04 - Modified: 2024-09-20 11:55:00 - Feat.: - Title: VEĽKÁ ANALÝZA: Z chudobinca Zeme k najvyšším métam. Ako sa z Číny a Indie stávajú globálne ekonomické veľmoci?
05 - Modified: 2024-09-04 06:01:09 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Drvivé víťazstvo v Durínsku a obrovskí favoriti v Rakúsku. Ako rastie popularita ultranacionalistov?