StoryEditorVlani na jar išli respirátory. Teraz sú v kurze farby na vlasy
3 000 percent dosiahol medziročný rast predaja vlasovej kozmetiky
Zavreté kamenné obchody donútili väčšinu zákazníkov k nákupom online. Po začatí lockdownu bol najväčší záujem o ochranné pomôcky a zdravú výživu. V posledných týždňoch a mesiacoch, naopak, vyletel záujem o vlasovú starostlivosť. To sú výsledky analýzy online predajov a tržieb, ktoré zmapovala digitálna marketingová agentúra Advisio a štúdia početnosti kľúčových slov na e-shopoch od firmy Luigi’s Box, ktorá sa špecializuje na optimalizáciu vyhľadávania.
Na štatistiky online predajov malo vplyv striedavé otváranie a uzatváranie predajní počas celého roka. V niekto...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak
02 - Modified: 2024-06-16 17:28:55 - Feat.: - Title: Lekárne obchodmi, obchody lekárňami
03 - Modified: 2024-06-06 14:06:35 - Feat.: - Title: Medziročný nárast tržieb v maloobchode pozitívne prekvapil, hodnotia analytici
04 - Modified: 2024-06-06 13:42:28 - Feat.: - Title: Ako za starých čias. E-shopy ťahajú, známa slovenská firma sa teší z veľkého skoku v predajoch
05 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Viac ako 200 obyvateľov a žiaden obchod. Na potravinové púšte na Slovensku doplácajú najmä seniori