StoryEditor

Odevníci čelia výzve: pád zisku a kopy šiat

18.02.2021, 23:00
Profit globálneho biznisu s oblečením sa v koronaroku prepadol o viac ako 90 percent. Predajne majú navyše plné sklady starých kolekcií.

Lockdown a home office priniesli nový trend: obliekať sa do teplákov či iných pohodlných kusov odevu. „Ľudia pracujúci z domu, zákaz svadieb a spoločenských udalostí. To všetko prispelo k zníženému záujmu aj v čase, keď boli predajne ešte otvorené,“ hodnotí situáciu vedúci predaja známej pánskej značky Alain Delon, Richard Wohlstein. Tento fakt potvrdzuje aj ojedinelý medziročný nárast globálneho predaja športového oblečenia. Vlani bol na úrovni sedem percent.

​Zvyšok odevného trhu však zažil obrovský prepad. Americká poradenská spoločnosť McKinsey & Company vo s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak 02 - Modified: 2024-06-28 08:22:36 - Feat.: - Title: Splnomocnenec vlády Peter Kotlár spochybňuje pandémiu COVID-19 03 - Modified: 2024-06-21 16:47:09 - Feat.: - Title: KOMENTÁR: Kotlár to vôbec nepochopil. Čo je skutočná podstata jeho funkcie? 04 - Modified: 2024-06-20 14:36:33 - Feat.: - Title: Kotlár je zahnaný do kúta, tvrdí expert. Čo podľa neho sleduje tvrdením, že pandémia u nás nebola? 05 - Modified: 2024-06-20 12:25:30 - Feat.: - Title: KOMENTÁR: Ak pandémia nebola, znamená to koniec Kotlárovej funkcie?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. júl 2024 05:32