StoryEditor

Reťazec H&M zákazníkom vyrobí zo starého oblečenia nové

Udržateľnosť. To je heslo posledného obdobia, ktoré čoraz častejšie využívajú svetové reťazce so spotrebnou módou. Pozadu nezostáva ani švédsky H&M, ktorý zákazníkom štokholmskej pobočky dáva po novom na výber – buď si kúpia nové oblečenie, alebo im na počkanie zrecykluje odev, ktorý už nenosia. S udržateľnosťou textilu v predajni H&M pomáha od pondelka stroj zvaný Looop. Zákazníci doň vložia čistý odev, ktorý už nechcú. Ten sa potom vn...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň 02 - Modified: 2024-09-20 13:28:51 - Feat.: - Title: Dosah konsolidačných opatrení na ceny nemusí byť okamžitý, tvrdí Inštitút ekonomických a spoločenských analýz 03 - Modified: 2024-09-16 09:38:59 - Feat.: - Title: Energetickú transformáciu podnikov by mali podporiť aj vládne granty, zaznelo na Festivale budúcnosti 04 - Modified: 2024-09-13 08:10:53 - Feat.: - Title: Platba bez hotovosti aj bez karty. Jeden z našich reťazcov pripravuje nový spôsob úhrady nákupov 05 - Modified: 2024-09-05 07:39:49 - Feat.: - Title: Tržby v slovenskom maloobchode sa zvýšili siedmy mesiac po sebe
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. október 2024 07:16