StoryEditor

Rúška zmenili návyky žien, drasticky sa prepadol predaj rúžov

18.09.2020, 00:00

S povinnosťou nosiť zakryté ústa a nos sa od príchodu pandémie zmenili „skrášľovacie“ návyky žien. Pri líčení už toľko nekladú dôraz na pery, ale skôr na očné partie, ktoré sú so zakrytými ústami a nosom vidieť. Preto sa drasticky prepadol predaj rúžov. A nejde len o pery. S tým, ako ľudia trávili karanténu doma, neoslavovali sa svadby a podobné udalosti, ubudlo aj dôvodov na nosenie mejkapu. Európsky trh s dekoratívnou kozmetikou je tak ďalším segmentom, ktorý pandémia riadne pridusila. Tento rok zažíva prepady, aké v posledných rokoch nezažil....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak 02 - Modified: 2024-06-16 17:28:55 - Feat.: - Title: Lekárne obchodmi, obchody lekárňami 03 - Modified: 2024-06-06 14:06:35 - Feat.: - Title: Medziročný nárast tržieb v maloobchode pozitívne prekvapil, hodnotia analytici 04 - Modified: 2024-06-06 13:42:28 - Feat.: - Title: Ako za starých čias. E-shopy ťahajú, známa slovenská firma sa teší z veľkého skoku v predajoch 05 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Viac ako 200 obyvateľov a žiaden obchod. Na potravinové púšte na Slovensku doplácajú najmä seniori
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. júl 2024 03:08