StoryEditor

Rúška zmenili návyky žien, drasticky sa prepadol predaj rúžov

18.09.2020, 00:00

S povinnosťou nosiť zakryté ústa a nos sa od príchodu pandémie zmenili „skrášľovacie“ návyky žien. Pri líčení už toľko nekladú dôraz na pery, ale skôr na očné partie, ktoré sú so zakrytými ústami a nosom vidieť. Preto sa drasticky prepadol predaj rúžov. A nejde len o pery. S tým, ako ľudia trávili karanténu doma, neoslavovali sa svadby a podobné udalosti, ubudlo aj dôvodov na nosenie mejkapu. Európsky trh s dekoratívnou kozmetikou je tak ďalším segmentom, ktorý pandémia riadne pridusila. Tento rok zažíva prepady, aké v posledných rokoch nezažil....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf slovenského Tesca pre HN: Pozeráme sa po menších sídlach. Potenciál majú aj miesta s tritisíc obyvateľmi 02 - Modified: 2024-10-29 12:02:42 - Feat.: - Title: Budú vajcia pred Vianocami vzácnou komoditou? V mnohých obchodoch chýbajú, dodávky sú menšie 03 - Modified: 2024-10-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf Kauflandu Slovensko pre HN: Balíček nám zhorší finančné výsledky o 10 percent, prehodnotíme investície 04 - Modified: 2024-10-18 15:11:01 - Feat.: - Title: Prečo je maslo drahé? HN pripravili sériu otázok a odpovedí k dianiu okolo tohto produktu 05 - Modified: 2024-10-18 15:11:58 - Feat.: - Title: Prvý závan Biedronky prichádza s novou poľskou drogériou. Už otvorila prvú predajňu na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 14:44