StoryEditorPandémia zmenila stratégiu firiem. Ponuku zúžili Cola aj Pepsi
Nákaza koronavírusom v Spojených štátoch spôsobila, že veľkí výrobcovia v obchodoch ponúkajú užšie portfólio pochúťok. Hlavným dôvodom je, že najobľúbenejšie produkty sa rýchlejšie vykúpia a producenti sa sústreďujú prednostne na ich výrobu pred produkciou menej obľúbených a predávaných produktov. Správy o zmene v produkcii hlásia aj firmy ako Coca-Cola, Pepsi alebo Mondelez, ktorý produkuje sušienky Oreo.
Tvorba zásob
S ka...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-02 16:55:01 - Feat.: - Title: Kotlár dal vláde správu o výsledkoch preverovania pandémie COVID-19, odporúča napríklad zastavenie očkovania
02 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň
03 - Modified: 2024-09-20 13:28:51 - Feat.: - Title: Dosah konsolidačných opatrení na ceny nemusí byť okamžitý, tvrdí Inštitút ekonomických a spoločenských analýz
04 - Modified: 2024-09-11 12:55:47 - Feat.: - Title: Predčasne zostarli. Lockdowny covidu zasiahli viac mozgy dievčat ako chlapcov, vyvoláva to obavy
05 - Modified: 2024-09-13 08:10:53 - Feat.: - Title: Platba bez hotovosti aj bez karty. Jeden z našich reťazcov pripravuje nový spôsob úhrady nákupov