Európska únia chce mať v nasledujúcich rokoch na cestách milióny elektromobilov.TASR
StoryEditorVyrábať batérie nestačí. Európa zaostáva v recyklácii
Únia po sebestačnosti v podobe získavania materiálov na produkciu a výrobu batérií tlačí aj na ich opätovné spracovanie. Čína je opäť pred nami.
Európa plánuje byť do roku 2050 uhlíkovo neutrálna. V dôsledku toho chce na cestách milióny elektromobilov a s tým spojených batériových zdrojov v domácnostiach i v priemysle. O rozvinutú infraštruktúru pripravenú na nápor batérií sa má postarať energia, na ktorej produkcii sa má podieľať 85 percent zariadení vyrábajúcich z obnoviteľných zdrojov. Ale batériový trh, ktorý má do roku 2025 dosahovať hodnotu 250 miliárd eur, prináša množstvo otázok. Od toho, ako získať zdroje, pritiahnuť výrobcov a zabezpečiť infraš...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-04 12:51:47 - Feat.: - Title: UniCredit sa v spore o ruské aktivity obrátila na súd Európskej únie
02 - Modified: 2024-07-04 10:02:57 - Feat.: - Title: Slovensku v súvislosti s obnoviteľnými zdrojmi nehrozí finančný postih Únie, tvrdí rezort hospodárstva
03 - Modified: 2024-07-04 09:44:55 - Feat.: - Title: Európska únia zavádza dočasné clá na dovoz čínskych elektromobilov
04 - Modified: 2024-07-04 09:00:00 - Feat.: - Title: Má ísť o ekologického konkurenta polyesterovej módy. Oblečenie z viskózy však nie je také udržateľné ako sa zdá
05 - Modified: 2024-07-03 13:19:50 - Feat.: - Title: Slovalco závratný výsledok nezopakovalo. Hlinikáreň hlási miliónovú stratu, s vládou rokuje o reštarte výroby