StoryEditor

Reťazce a výrobcovia sa vrhli do prebaľovania tovarov

09.10.2019, 00:00
Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce.

Ťažko nájsť spoločnosť, ktorá by nevyhlásila nejaký cieľ a zmenu týkajúcu sa obalov. Na mušku si berú obaly z polystyrénu, celofánu a niekde aj biorozložiteľné plasty a z plastových obalov sa prebaľuje do papiera.

Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce. Najviac hovoria o tých obaloch, ktoré sa týkajú ich vlastných značiek, ale tlačiť do zmien sa snažia aj výrobcov klasických značiek. Robiť „zelené a udržateľné“ zmeny je dnes dobrý marketing pre každú spoločnosť.



Bioplasty sa neosvedčili

Napríklad Tesco vo svojom „obalovom manuáli“ píše: Materiály ozna...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-02 10:29:43 - Feat.: - Title: Vláda chystá portál na porovnávanie cien tovarov v obchodoch. Zhevýhodní to menších predajcov, znie z opozície 02 - Modified: 2024-09-27 15:25:44 - Feat.: - Title: Výskum: Až 60 percent potravinových plodín na Zemi nemá dostatok opeľovačov 03 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň 04 - Modified: 2024-09-21 12:02:11 - Feat.: - Title: Ceny potravín sa podľa Takáča určite znížia. Stretli sme sa s predstaviteľmi obchodných reťazcov 05 - Modified: 2024-09-20 13:28:51 - Feat.: - Title: Dosah konsolidačných opatrení na ceny nemusí byť okamžitý, tvrdí Inštitút ekonomických a spoločenských analýz
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. október 2024 17:21