StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-03 14:24:22 - Feat.: - Title: Hurikán Beryl smeruje k Jamajke, na ostrovoch v Karibiku si už vyžiadal najmenej šesť obetí 02 - Modified: 2024-07-03 12:31:32 - Feat.: - Title: Čo keď Biden po fiasku pred kamerami odstúpi? Týchto päť demokratov by mohlo ísť do súboja o Biely dom 03 - Modified: 2024-07-03 08:04:26 - Feat.: - Title: Bidenová dráždi na obálke časopisu Vogue. Kritizujú ju za to, že sebecky drží manžela v kampani 04 - Modified: 2024-07-03 07:00:00 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Prvá výzva demokrata na odchod Bidena či Obamová ako náhradníčka. Ako sú v USA rozdané volebné karty? 05 - Modified: 2024-07-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. júl 2024 16:59