Kuchynský riad, drobné predmety do domácnosti, školské pomôcky či kancelárske potreby – všetko za jednotnú, obvykle zaokrúhlenú sumu.
Moderný koncept, ktorý poznáme aj u nás v podobe obchodov Všetko za jedno euro, má korene v ďalekej Ázii.
Začiatkom 70. rokov minulého storočia ho vyvinul Hirotake Jano, šéf japonskej maloobchodnej siete Daiso Industries a jeden z najbohatších ľudí planéty.
Ťažké začiatky
Aktuálny japonský EY Podnikateľ roka Hirotake Jano sa narodil v apríli 1943 v čínskom Pekingu ako piaty z celkového počtu ôsmich súrodencov.
Bolo to v čase, keď Japonsko bojovalo po boku nacistického Nemecka a Talianska proti spojeneckej koalícii Sovietskeho zväzu, Spojených štátov,...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.