Internetové giganty alza.cz či mall.cz v súvislosti s dosahovaním čo najvyšších ziskov menia svoj biznis. Namiesto toho, aby na svoje weby pridávali ďalší tovar, naberali zamestnancov, rozširovali sklady, nechávajú dodávateľov, nech cez ich stránky predávajú produkty „sami“. Napodobňujú tak postup amerického Amazonu. Mall ponúka na svojej stránke výrobky od 180 partnerov a pokračuje v rozširovaní. „Partnerský predaj je efektívny spôso...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
03 - Modified: 2024-11-14 13:00:00 - Feat.: - Title: Amazon Haul chce konkurovať čínskym obchodom Temu a Aliexpress. Takto bude fungovať
04 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)
05 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele