StoryEditor

Veľké e-shopy sa menia na trhovisko. Napodobňujú Amazon

13.03.2019, 23:00

Internetové giganty alza.cz či mall.cz v súvislosti s dosahovaním čo najvyšších ziskov menia svoj biznis. Namiesto toho, aby na svoje weby pridávali ďalší tovar, naberali zamestnancov, rozširovali sklady, nechávajú dodávateľov, nech cez ich stránky predávajú produkty „sami“. Napodobňujú tak postup amerického Amazonu. Mall ponúka na svojej stránke výrobky od 180 partnerov a pokračuje v rozširovaní. „Partnerský predaj je efektívny spôso...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-05 07:30:00 - Feat.: - Title: Amazon oslavuje 30. výročie. Začínal ako malé kníhkupectvo v garáži, nakoniec stvoril jedného z najbohatších ľudí na Zemi 02 - Modified: 2024-07-04 22:07:30 - Feat.: - Title: Z internetového obchodu sa stalo technologické impérium. Amazon je významným zamestnávateľom aj na Slovensku 03 - Modified: 2024-07-04 12:38:39 - Feat.: - Title: Zakladateľ Amazonu sa rozhodol predať ďalšie akcie firmy v hodnote päť miliárd dolárov 04 - Modified: 2024-07-04 07:30:18 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode medziročne narástli, medzimesačne však poklesli 05 - Modified: 2024-07-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. júl 2024 18:05