StoryEditor

Veľké e-shopy sa menia na trhovisko. Napodobňujú Amazon

13.03.2019, 23:00

Internetové giganty alza.cz či mall.cz v súvislosti s dosahovaním čo najvyšších ziskov menia svoj biznis. Namiesto toho, aby na svoje weby pridávali ďalší tovar, naberali zamestnancov, rozširovali sklady, nechávajú dodávateľov, nech cez ich stránky predávajú produkty „sami“. Napodobňujú tak postup amerického Amazonu. Mall ponúka na svojej stránke výrobky od 180 partnerov a pokračuje v rozširovaní. „Partnerský predaj je efektívny spôso...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 03 - Modified: 2024-11-14 13:00:00 - Feat.: - Title: Amazon Haul chce konkurovať čínskym obchodom Temu a Aliexpress. Takto bude fungovať 04 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza) 05 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 00:48