StoryEditor

H&M má problém so ziskovosťou aj s nepredaným oblečením

02.07.2018, 00:00

Populárny obchodný reťazec H&M bojuje s veľkými počtami nepredaného oblečenia. Za posledný kvartál sa jeho hodnota dostala na hodnotu viac ako štyroch biliónov dolárov. Oproti minulému roku je to o trinásť percent viac.


Nepredané oblečenie tak momentálne predstavuje pätinu celkového predaja. Spoločnosť sa vyjadrila, že tento problém bude riešiť napríklad zľavami či už na svojich webových stránkach, alebo v samotných predajniach.


V problémoch dlhodobo
Oblečenie, ktoré sa nepredá, bude ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak 02 - Modified: 2024-06-16 17:28:55 - Feat.: - Title: Lekárne obchodmi, obchody lekárňami 03 - Modified: 2024-06-06 14:06:35 - Feat.: - Title: Medziročný nárast tržieb v maloobchode pozitívne prekvapil, hodnotia analytici 04 - Modified: 2024-06-06 13:42:28 - Feat.: - Title: Ako za starých čias. E-shopy ťahajú, známa slovenská firma sa teší z veľkého skoku v predajoch 05 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Viac ako 200 obyvateľov a žiaden obchod. Na potravinové púšte na Slovensku doplácajú najmä seniori
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. júl 2024 05:33