StoryEditor

H&M má problém so ziskovosťou aj s nepredaným oblečením

02.07.2018, 00:00

Populárny obchodný reťazec H&M bojuje s veľkými počtami nepredaného oblečenia. Za posledný kvartál sa jeho hodnota dostala na hodnotu viac ako štyroch biliónov dolárov. Oproti minulému roku je to o trinásť percent viac.


Nepredané oblečenie tak momentálne predstavuje pätinu celkového predaja. Spoločnosť sa vyjadrila, že tento problém bude riešiť napríklad zľavami či už na svojich webových stránkach, alebo v samotných predajniach.


V problémoch dlhodobo
Oblečenie, ktoré sa nepredá, bude ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf slovenského Tesca pre HN: Pozeráme sa po menších sídlach. Potenciál majú aj miesta s tritisíc obyvateľmi 02 - Modified: 2024-10-29 12:02:42 - Feat.: - Title: Budú vajcia pred Vianocami vzácnou komoditou? V mnohých obchodoch chýbajú, dodávky sú menšie 03 - Modified: 2024-10-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf Kauflandu Slovensko pre HN: Balíček nám zhorší finančné výsledky o 10 percent, prehodnotíme investície 04 - Modified: 2024-10-18 15:11:01 - Feat.: - Title: Prečo je maslo drahé? HN pripravili sériu otázok a odpovedí k dianiu okolo tohto produktu 05 - Modified: 2024-10-18 15:11:58 - Feat.: - Title: Prvý závan Biedronky prichádza s novou poľskou drogériou. Už otvorila prvú predajňu na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 13:45