StoryEditor

Neslúžia len na predaj. Nákupné centrá plnia jednorazové obchody

Nákupné centrá už zase ako každý rok vo veľkom zapĺňajú jednorazové stánky. Takzvané pop-up predajne obchodníci najviac využívajú práve pred Vianocami. V priemernom centre ich človek nájde šesť až dvanásť, aj keď niekde ich nemajú vôbec. K výhodám pre predajcov patrí, že nájomné platia na určitý čas. Preto sa v Česku tento koncept rozšíril hlavne v predchádzajúcich dvoch rokoch počas pandémie.

V lete touto formou posilňujú predaje napríklad výrobcovia zmrzlín, sirupov alebo plaviek. Pred Vianocami zase obchodníci využívajú zvýšenú návštevnosť nákupných centier i väčšiu chuť ľudí míňať. Nákupné centrá dokážu pokryť iný segment zákazníkov a rozšíriť tak aj sieť existujúcich klientov e-shopov. „Typicky sa využívajú na predaj vianočných ozdôb, novoročnej pyrotechniky alebo produktov, ktoré majú veľký potenciál ako atraktívne darčeky pod stromček,“ hovorí výkonný riaditeľ Asociácie obchodných centier Č...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak 02 - Modified: 2024-06-20 14:02:21 - Feat.: - Title: Penta prekreslila rozšírenie centra Bory. Do zóny pribudne prémiový supermarket 03 - Modified: 2024-06-16 17:28:55 - Feat.: - Title: Lekárne obchodmi, obchody lekárňami 04 - Modified: 2024-06-06 14:06:35 - Feat.: - Title: Medziročný nárast tržieb v maloobchode pozitívne prekvapil, hodnotia analytici 05 - Modified: 2024-06-06 13:42:28 - Feat.: - Title: Ako za starých čias. E-shopy ťahajú, známa slovenská firma sa teší z veľkého skoku v predajoch
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
07. júl 2024 23:40