Členovia Asociácie internetových médií zarobili vlani za publikovanie reklamy na nimi prevádzkovaných webových stránkach 230 miliónov korún. Táto suma zahŕňa príjmy internetových médií z predaja bannerovej reklamy, príjmy z ostatných foriem inzercie v internete a agentúrne provízie. Informoval o tom predseda správnej rady asociácie Milan Csaplár. "V porovnaní s vlaňajším prieskumom medzi vtedajšími deviatimi členmi asociácie narástli tržby za príjmy internetových médií v roku 2005 medziročne o 48 percent," uviedol Csaplár. Podľa Csaplára je internet najprogresívnejším masovokomunikačným médiom, ktoré sa stáva čoraz atraktívnejšie aj pre zadávateľov inzercie. Za hlavné faktory rastu reklamných investícií v slovenskom internete označil Csaplár zvýšenie návštevnosti, lepšiu cielenosť reklamy na klienta a rýchlejšiu spätnú väzbu v porovnaní s ostatnými médiami.