StoryEditor

Módne značky prešli na vlnu digitalizácie. Sústreďujú sa na online predaj

04.06.2021, 09:02
Keďže opatrenia spojené s pandémiou sa postupne uvoľňujú, uvidíme ako sa bude dariť kamenným obchodom a ich „digitálnym náprotivkom“ v ďalších mesiacoch.

Väčšina módnych značiek sa počas pandémie sústredila na predaj prostredníctvom e-shopov. Počet svojich prevádzok po celom svete regulovali známe spoločnosti ako H&M, L Brands (vlastniaci Victoria´s Secret), ale napríklad aj spoločnosť Inditex, ktorá je „matkou“ značky Zara.

Práve Inditex najnovšie ohlásil stiahnutie všetkých svojich predajní z Venezuely, ktorú už niekoľko rokov zmieta hlboká ekonomická recesia.

Masové zatváranie kamenných predajní

Inditex v nasledujúcich týždňoch plánuje zavrieť svoje obchody vo Venezuele, ktoré prevádzkuje partnerská spoločnosť Phoenix World Trade so s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-28 12:30:26 - Feat.: - Title: Vybehnite do hôr! Nezabúdajte však na dôkladnú prípravu 02 - Modified: 2024-05-30 09:55:00 - Feat.: - Title: Farmafirma Sanofi chce vyvíjať lieky s pomocou AI. Štartuje preto spoluprácu s OpenAI a Formation BIO 03 - Modified: 2024-05-11 11:57:27 - Feat.: - Title: Zastavte sa na malý moment: Doplňte svoj, mamin i dcérin šatník sviežimi farbami 04 - Modified: 2024-04-30 14:13:44 - Feat.: - Title: Európska zelená energetika má problém. Spoločnosti sa presúvajú do USA 05 - Modified: 2024-04-09 07:20:46 - Feat.: - Title: Metaverse index reflektuje dlhodobé faktory nadpriemerného rastu akciového trhu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. júl 2024 06:57