Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.
Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.
Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.
Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.
Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-03 16:00:00 - Feat.: - Title: Obľúbenú Barboru Polákovú v čiernej nikdy neuvidíte. Prečo ju nenosí a aké sú jej módne triky?
02 - Modified: 2024-09-07 05:54:45 - Feat.: - Title: Sekáče a aplikácie na predaj nepotrebného oblečenia neriešia problém s odpadom. VYSVETĽUJEME prečo
03 - Modified: 2024-08-11 10:40:45 - Feat.: - Title: Väčšina Slovákov dá pri online nakupovaní na recenzie, na rozhodnutie si nechajú čas
04 - Modified: 2024-07-30 09:00:23 - Feat.: - Title: Užívajte si letné tréningy
05 - Modified: 2024-07-25 15:43:38 - Feat.: - Title: Zlacnie Slovákom výmena šatníka? Brazília zatriasla cenou kľúčového artikla pre módny trh