StoryEditor

Slovenské e-shopy sa boja platieb kartami

18.04.2017, 00:00
Online obchody radšej posielajú tovar na dobierku alebo si nechávajú zaplatiť prevodom na účet. Platobné brány sú pre ne drahé kvôli poplatkom.

Nakupovanie tovarov online je na Slovensku čoraz populárnejšie. Dokazujú to aj sumy peňazí, ktoré Slováci v e-shopoch nechali. „Kým v roku 2015 minuli zákazníci online nakupovaním odhadom 703 miliónov eur, v roku 2016 zaplatili online až 815 miliónov eur,“ uvádza Tomáš Braverman, šéf Heureky, ktorá sa zaoberá porovnávaním cien aj hodnotením e-shopov. Ide teda o 16-percentný nárast. Stále sme však pozadu za vyspelými ekonomikami USA, Veľkej Británie či Nemecka. Tam je podiel e-commerce omnoho väčší. Napríklad v Británii sa minulo na nakupovanie v minulom roku až 173,7 miliardy eur, čo bol medziročný nárast o 10,5 percenta....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-04 07:30:18 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode medziročne narástli, medzimesačne však poklesli 02 - Modified: 2024-07-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak 03 - Modified: 2024-06-16 17:28:55 - Feat.: - Title: Lekárne obchodmi, obchody lekárňami 04 - Modified: 2024-06-06 14:06:35 - Feat.: - Title: Medziročný nárast tržieb v maloobchode pozitívne prekvapil, hodnotia analytici 05 - Modified: 2024-06-06 13:42:28 - Feat.: - Title: Ako za starých čias. E-shopy ťahajú, známa slovenská firma sa teší z veľkého skoku v predajoch
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. júl 2024 18:54