Jedna z popredných britských poisťovní Admiral bude stanovovať výšku poistného pre povinné zmluvné poistenie na základe analýzy facebookového správania žiadateľov. Zatiaľ len pre začínajúcich vodičov, u ktorých nemá dostatok údajov o tom, ako si počínajú za volantom. Väčšiemu šírenie tohto trendu však bráni samotný Facebook.
Kto píše na Facebooku veľa výkričníkov alebo napríklad často používa silné sebavedomé výrazy ako „nikdy“ alebo „vždy“, ten to pri dohadovaní povinného ručenia môže mať v budúcnosti ťažké. Podľa metodiky Admiralu sa javí ako nevyspytateľný a potenciálne nebezpečný.
Naopak ten, kto pôsobí na sociálnej sieti organizovane – napríklad tým, že si nedohaduje ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.