StoryEditor

Paradox úspechu. Lego muselo kvôli dopytu obmedziť reklamu

09.09.2016, 00:00

Lego v Spojených štátoch riešilo problém, ktorý by si veľa firiem prialo mať. Príliš dobre sa predávalo. Dánsky výrobca stavebníc nestihol dopyt uspokojovať, rozhodol sa preto pridusiť výdavky na reklamu a ubrať tak na publicite. Taktika vyšla. Firma v USA na rozdiel od zvyšku sveta nerastie.

Nezvyčajný krok
Nezvyčajný krok, o ktorom referoval denník The Washington Post, zrejme zabral. Populárny výrobca s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-07 07:14:01 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu v marci vzrástli o pol percenta, najpomalšie od začiatku roka 02 - Modified: 2024-04-29 09:23:49 - Feat.: - Title: Iva Ambrožová z Lego: Až tretina slovenských rodín sa vôbec nehrá 03 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 04 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 05 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto!
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. máj 2024 18:33