Francúzsky maloobchodný reťazec Carrefour oznámil rast tržieb za 2. kvartál, keď ho podporil najmä ázijský a latinskoamerický trh. Informoval o tom portál RTTNews.
Konsolidované tržby za 2. štvrťrok dosiahli 21,37 miliardy eur, čo v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka predstavuje rast o 4,2 percenta. Na organickej báze, teda po očistení o vplyv cien pohonných látok a menové a kalendárne vplyvy, sa tržby zvýšili o 2,6 percenta.
Výraznejší rast tržieb zaznamenal Carrefour na zahraničných trhoch, kde tržby vzrástli o 5 percent na 11,20 miliardy eur. Najviac v Ázii, kde sa zvýšili o 13 percent. Výrazný rast zaznamenali tržby aj v Latinskej Amerike, a to o 7,8 percenta. Na organickej báze tržby na zahraničných trhoch vzrástli o 3,8 percenta.
Na domácom trhu vzrástli tržby v 2. kvartáli o 3,3 percenta na 10,17 miliardy eur. Na organickej báze sa tržby zvýšili o 1,1 percenta.