Hospodárska kríza a zamrznuté stavebníctvo pridusili trh. Dnes niektorí hráči pripravujú ďalšiu expanziu.
„Výroba nábytku a stavebníctvo tvoria spojené nádoby a vzájomne sa ovplyvňujú. Či už pozitívne alebo negatívne,“ vysvetľuje hneď na úvod Roman Gejdoš, riaditeľ jednej z najúspešnejších nábytkárskych firiem slovenského pôvodu. Pre spoločnosť Decodom to platí dvojnásobne, keďže významnú časť jej ponuky tvoria kuchyne, segment previazaný s výstavbou nových bytov.
Topoľčianska firma ťažšími ekonomickými časmi síce prekorčuľovala bez zásadných dosahov na tržby, no určitú cenu zaplatila. „Počas krízy v stavebníctve sme zaznamenali znížený záujem o nábytok, ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2008-01-18 09:15:28 - Feat.: 0 - Title: Mikuš: Nastal čas vymeniť Mečiara
01 - Modified: 2024-11-21 13:49:15 - Feat.: - Title: Raši chce dať bodku za Remišovej papalášizmom na ministerstve investícií, podáva trestné oznámenie
02 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
03 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
04 - Modified: 2024-11-08 14:04:50 - Feat.: - Title: Zisk majiteľa švédskej nábytkárskej značky vzrástol, aj keď tržby klesli
05 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)