Americká spoločnosť Coca-Cola vlastní, alebo má licenciu na viac ako 500 značiek nealkoholických nápojov po celom svete. Ide predovšetkým o sladené šumivé nápoje, ale do jej portfólia patria aj viaceré nesýtené nápoje, džúsy, ovocné šťavy, energetické a športové nápoje. Najväčší producent nealkoholických nápojov na svete sa umiestnil na štvrtom mieste s hodnotou 58,5 miliardy dolárov. Ako sa tam pracuje: Firma ponúka flexibilný systém benefitov, či už na šport, kultúru, vzdelávanie či zdravie. Môžete využiť flexibilný pracovný čas, home office a sickdays. Dôraz budú klásť aj na váš osobný rozvoj a vzdelávanie. V práci sa nebudete nikdy nudiť vďaka dobrej partii kolegov a rôznorodosti úloh, ktoré na vás čakajú každý deň.TASR/AP
StoryEditor

Coca-Cola "zoštíhli" svoje nápoje. Do roku 2020 zníži množstvo cukru o desať percent

02.07.2017, 16:57
Autor:
TASRTASR
Americký koncern Coca-Cola oznámil, že množstvo cukru vo svojich nápojoch výrazne zníži.

Do roku 2020 ho postupne zredukuje o 10 percent. Nemeckému denníku Welt am Sonntag to uviedol šéf spoločnosti James Quincey.

Tento zámer ešte vo februári oznámili členovia európskeho združenia UNESDA, ktoré vytvorili nápojové firmy ako Coca-Cola, Pepsi a viaceré ďalšie. Odôvodnili ho tým, že spotrebitelia teraz dávajú prednosť nápojom s nižšou energetickou hodnotou.

Quincey dodal, že recepty nápojov sa zmenia. Vo väčšom rozsahu sa budú nápoje plniť do menších fliaš a plechoviek. Informácie na nich budú výraznejšie a obsažnejšie.

Cukor sa stal pre konzumentov problémom. V mnohých krajinách je jeho spotreba nadpriemerná ako v nápojoch, tak aj v potravinách. Svetová zdravotnícka organizácia (WHO) odporúča, že ľudia by mali prijať energiu vo forme cukru najviac do 10 % jej dennej potreby. Menej cukru by mali obsahovať aj hlboko zmrazené potraviny ako pizza, müsli, zmrzliny a iné.

V Nemecku sa potravinárske firmy na naliehanie úradov majú do polovice budúceho roka dobrovoľne rozhodnúť, ako vo svojich výrobkoch znížia nielen obsah cukru, ale aj soli a tukov.

01 - Modified: 2024-11-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Prichádza Coca-Cola vianočný kamión a šíri láskavosť 02 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Zlo, čo urýchľuje starnutie. Štúdia skúmala, ako cukor škodí 03 - Modified: 2024-10-20 06:00:00 - Feat.: - Title: Len pár dní bez sladkostí a s vašim telom sa budú diať veci! Vyskúšajte to! 04 - Modified: 2024-10-14 17:53:22 - Feat.: - Title: Kým Slováci sa tešia z lacnejšieho cukru, biznis čelí paradoxnému javu. Repa hnije, aj keď vyzerá zdravo 05 - Modified: 2024-09-12 01:15:31 - Feat.: - Title: Neočakávané, no predsa dokonalé spojenie. Značky Coca-Cola a OREO prichádzajú s limitovanou edíciou Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 06:10