Slovenské pivo by mohlo v budúcnosti hasiť aj ázijský smäd. Koncom marca tohto roka japonský pivovarnícky koncern Asahi prevzal slovenské Pivovary Topvar a zástupcovia ázijskej spoločnosti nevylučujú, že naše pivo by sa s ich pomocou mohlo dostať na ázijský kontinent vrátane japonského trhu. Grant McKenzie, zástupca Asahi Group Holdings a riaditeľ marketingu a stratégie pre Pivovary Topvar, uviedol, že nevidí dôvod, prečo by sa slovenské značky nemohli uchytiť na zahraničných trhoch.
Dôležitá je kvalita
Počas návštevy vedenia spoločnosti Asahi v pivovare Plzeňský Prazdroj predstavili všetky krajiny, ktoré kúpili v jednom balíku od spoločnosti SABMiller. Ide o značky z Poľska, Česka, Maďarska, Rumunska...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.