StoryEditor

Nike pod tlakom najväčšieho súpera mení stratégiu

21.06.2017, 00:00
Americký výrobca športových potrieb zoštíhľuje sortiment aj predajnú sieť.

Svetoznámy producent športového oblečenia a obuvi vie, čo mu ide najlepšie. Tomu sa chystá prispôsobiť aj najnovšiu firemnú stratégiu. Americká značka Nike sa chystá zo svojho portfólia vylúčiť niektoré svoje produkty a výrobu plánuje sústrediť len na oblečenie, obuv a športové pomôcky pre futbalistov, basketbalistov či bežcov. Úplne tak zastaví produkciu približne štvrtiny svojich produktov a zameria sa na jednotlivé športy. Novinkou má byť aj Nike Express Line, systém výroby, ktorý má zefektívniť proces objednávania, samotnej výroby a do...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-16 16:34:34 - Feat.: - Title: USA a Čína by mali vyriešiť obchodné napätie. Bidenove clá môžu roztrieštiť dodávateľov, tvrdí menový fond 02 - Modified: 2024-05-16 09:19:46 - Feat.: - Title: Tvrdenia USA a Európy o nadmernej kapacite Číny sú obchodným protekcionizmom, tvrdí ministerstvo obchodu 03 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Európa chytená do čínskej pasce. Lacné autá tu značky predávajú aj dvakrát drahšie 04 - Modified: 2024-05-06 12:52:34 - Feat.: - Title: Sme použiť nástroje na ochranu ekonomiky pred praktikami Číny, vyhlásila von der Leyenová v Paríži 05 - Modified: 2024-05-03 14:01:29 - Feat.: - Title: Maďarsko upustilo od izolovanej politiky, otvára sa Východu, tvrdí tamojší šéf rezortu financií
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. máj 2024 14:38