StoryEditor

Tesco sa zmenšuje. Chce prehľadnejšie hypermarkety

13.06.2017, 00:00
Sieť obchodov zmenšuje nákupnú plochu prevádzok. Pridáva viac doplnkových služieb.

Súčasným trendom u nás sú menšie potraviny a rýchlejší nákup. A tomu sa najnovšie prispôsobuje aj sieť hypermarketov britskej značky Tesco, ktorá mení na Slovensku svoju predajnú stratégiu a v prevádzkach zmenšuje predajnú plochu potravín. Chce sa tak vyhnúť zdĺhavému hľadaniu výrobkov a chaosu. Uvoľnené miesto majú zaplniť ďalšie prevádzky.


Hypermarkety budúcnosti
Premenu na menší formát už majú za sebou hypermarkety v Nitre a Trnave, ktoré sa zmenili na „hypermarkety budúcnosti“, ako ich spoločnosť nazýva. Hoci sa objavili informácie, že za zmenou je snaha o diskontný predaj, spoločnosť dohady odmieta. Predajná plocha sa má zmenšiť z pôvodných osemtisíc na necelých sedemtisíc štvorcových metrov. „Optimalizovali s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň 02 - Modified: 2024-09-20 13:28:51 - Feat.: - Title: Dosah konsolidačných opatrení na ceny nemusí byť okamžitý, tvrdí Inštitút ekonomických a spoločenských analýz 03 - Modified: 2024-09-13 08:10:53 - Feat.: - Title: Platba bez hotovosti aj bez karty. Jeden z našich reťazcov pripravuje nový spôsob úhrady nákupov 04 - Modified: 2024-09-05 07:39:49 - Feat.: - Title: Tržby v slovenskom maloobchode sa zvýšili siedmy mesiac po sebe 05 - Modified: 2024-08-26 14:27:58 - Feat.: - Title: Rezort financií plánuje zriadiť web na porovnanie cien potravín v maloobchode
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. október 2024 05:47