Pred niekoľkými týždňami sa spustila lavína vyjadrení o budúcej križovatke D1 a D4. Okrem šéfa hospodárskeho výboru Petra Kremského či zhotoviteľa nultého obchvatu sa na téme zviezol aj primátor Bratislavy Matúš Vallo.
Mediálnu prestrelku začalo vyjadrenie šéfa Národnej diaľničnej spoločnosti Juraja Tlapu, ktorý povedal, že križovatka dvoch ciest bude hotová najskôr o päť rokov. Odvtedy sa veci síce pohli a vyhlásila sa súťaž, kritici však stále vidia úskalia, ktoré môžu procesy okolo kľúčovej stavby ďalej naťahovať.
Spomínal sa už aj možný postup priamym zadaním, čo však minister Andrej Doležal kategoricky vylúčil. Do tendra sa obul aj šéf jednej z najstarších slovenských stavebných firiem Doprastav Dušan Mráz. Firma by chcela dielo realizovať a pripravuje sa na to, no v súťažných podmienkach nevidí skutočnú snahu skrátiť lehotu výstavby čo najviac....
Zostáva vám 85% na dočítanie.