Minister cestovného ruchu a športu Dušan Keketi. FOTO: TASR/Dano Veselský
StoryEditor

Imidž štátu netvorí len cestovný ruch, vraví Keketi. Prizvukuje súhru a väčšiu spoluprácu medzi rezortmi

04.06.2024, 19:57
Autor:
TASRTASR

Zahraničný odborník na branding Simon Anholt potvrdil, že propagácia Slovenska ako krajiny sa odohráva viacerými kanálmi, či už je to cestovný ruch, veda, vzdelávanie alebo export.

 Nielen cestovný ruch, ale aj investície, vzdelávanie či export patria do spoločnej skupiny, ktorá tvorí imidž štátu. Vytváranie stratégie v rámci podpory cestovného ruchu preto nemôže byť iba na Ministerstve cestovného ruchu a športu, potrebná je súhra a spájanie medzi jednotlivými rezortmi. Uviedol to v utorok po konferencii Competitive Identity v Bratislave minister cestovného ruchu a športu Dušan Keketi.

"Pred veľkou kulisou návštevníkov alebo účastníkov tohto seminára sme jasne zadefinovali, že nielen cestovný ruch, ale aj investície, vzdelávanie, export patria do spoločnej skupiny, ktorá tvorí imidž štátu. A nemôže byť teda len na ministerstve cestovného ruchu a športu v rámci podpory cestovného ruchu nejaká stratégia ako ten imidž dotvárať, ale potrebujeme súhru a spájanie medzi jednotlivými rezortmi na to, aby sme vytvorili jednotnú a spoločnú stratégiu," uviedol Keketi.

image

SaS vyzýva Keketiho, aby zverejnil detaily prenájmu sídla ministerstva. Považuje ho za nevýhodný

Zahraničný odborník na branding Simon Anholt potvrdil, že propagácia Slovenska ako krajiny sa odohráva viacerými kanálmi, či už je to cestovný ruch, veda, vzdelávanie alebo export. "Krajiny, a to platí aj pre Slovensko, sú posudzované podľa toho, čo robia, nie podľa toho, čo o sebe hovoria. Nielen vláda, nielen podnikateľský sektor alebo len občiansky sektor, ale musí ísť o partnerstvo všetkých týchto troch sektorov," uviedol Anholt.

"Verejno-súkromné partnerstvo je kľúč na zapájanie všetkých potrebných stakeholderov do tejto dôležitej témy, ako je imidž krajiny," doplnila výkonná riaditeľka občianskeho združenia Brand Slovensko Zuzana Mikulášová.

01 - Modified: 2024-06-07 12:14:48 - Feat.: 1 - Title: Očakávame návrat do čias spred pandémie, hovorí nová šéfka Slovakia Travel 02 - Modified: 2024-05-07 13:30:47 - Feat.: 1 - Title: Minister predstavil víziu nového rezortu za desiatky miliónov eur. Vyjadril sa aj k národnému menu 03 - Modified: 2024-05-08 10:47:38 - Feat.: 1 - Title: Vláda schválila nájom pre Ministerstvo cestovného ruchu a športu 04 - Modified: 2024-05-02 11:44:36 - Feat.: 1 - Title: Sulík v Dubaji varil halušky, teraz štafetu preberá Dankovo ministerstvo. Osaka má byť ešte drahšia 05 - Modified: 2024-04-23 21:32:21 - Feat.: 1 - Title: Športové hnutie si chváli nové ministerstvo. Keketi hľadá možnosti na podporu aj z Tiposu
01 - Modified: 2024-06-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Varga: Last minute sa vracajú. Vlani bol o cestovanie väčší záujem, než trh predpokladal, preto ich bolo málo 02 - Modified: 2024-06-28 07:03:35 - Feat.: - Title: Obchod so Slovenskom má priestor na výrazný rast. Potenciál vidíme v turizme, tvrdí pre HN veľvyslankyňa Indie 03 - Modified: 2024-06-09 15:48:46 - Feat.: - Title: Karta sa otočila: Kritizované ekonomiky južnej Európy zažívajú boom, porážajú aj sever. Čomu za to vďačia? 04 - Modified: 2024-06-07 12:14:48 - Feat.: - Title: Očakávame návrat do čias spred pandémie, hovorí nová šéfka Slovakia Travel 05 - Modified: 2024-05-29 07:46:05 - Feat.: - Title: Akvaparky sa pripravujú na otvorenie letnej sezóny. Známy gigant zvýšil ceny
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
02. júl 2024 14:02