Podnikanie vo finančných službách sa od biznisu s fast foodom odlišuje.
Podnikanie pod hlavičkou silnej značky na trhu nie je žiadnou novinkou napríklad pri čerpacích staniciach alebo reštauráciách rýchleho občerstvenia. Máloktorý klient banky však vie, že aj jeho pobočka môže fungovať na franšízovom princípe. Na Slovensku sa takto rozbiehala Raiffeisen banka a v susednom Česku takto funguje UniCredit Bank.
Zatiaľ čo u našich západných susedov sa tento typ podnikania uchytil, u nás to také ružové nie je. Podľa zdrojov HN z bankového prostredia, ktoré nechcú byť menované, nie všetci podnikatelia, ktorí sa dali na podnikanie v bankovníctve, sú spokojní. Pop...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-05 08:08:48 - Feat.: - Title: Takmer dve tretiny Slovákov kladú dôraz na kvalitu služieb banky, ukázal prieskum
02 - Modified: 2024-09-25 22:00:00 - Feat.: - Title: Mladým ľuďom zachutili hypotéky. Skôr si ich berú v lacnejších regiónoch, do rozhodnutia chcú ísť sami
03 - Modified: 2024-09-25 08:34:51 - Feat.: - Title: Ján Figeľ: Európa bez inovácií neprežije. Máme lídrov, no treba začať niečo robiť
04 - Modified: 2024-09-24 07:30:55 - Feat.: - Title: Transakčná daň ako „Mission: Impossible“? Kamenický nastavil šibeničný termín, experti mu posielajú odkaz
05 - Modified: 2024-09-23 11:54:16 - Feat.: - Title: UniCredit zvyšuje svoj podiel v Commerzbank, môže byť najväčším akcionárom