Klientom Rapid lifu zrejme neostáva iná možnosť než sa súdiť. Vyplýva to z vyjadrení Národnej banky Slovenska i samotnej poisťovne, voči ktorej eviduje regulátor zvýšený počet sťažností. Týkajú sa nevyplatených plnení či odkupných hodnôt. NBS však dodáva, že nevie finančníkom nariadiť, aby platili a v konkrétnom prípade poistenke odporučila, aby sa obrátila na súd.
Chcú peniaze pre klientov
„Ak klientka má pocit, že bola poškodená, vždy sa môže obrátiť na súd,“ reaguje aj hovorca poisťovne Marek Hitka s tým, že konkrétny prípad nepozná, no rozsudok budú rešpektovať. Sami pritom žiadajú odškodné od štátu ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.