StoryEditor

Po Tescu mieria do e-shopu Lidl a Kaufland

05.02.2017, 23:00
Online predaj sa rozširuje. V testovacej fáze sú nemecké potravinové reťazce. Uvedenie služby však plánujú iba v Česku.

Zopárkrát kliknúť, zaplatiť a už len čakať na donášku. Aj to je spôsob, ako si doplniť potraviny v chladničke. Zároveň aj cesta, ktorou sa chcú obchodné reťazce uberať. Internetový predaj sa v minulosti osvedčil najmä u predajcov elektrotechniky. Ich kroky najnovšie nasledujú aj predajcovia potravín. S e-shopom prišlo na Slovensku ako prvé Tesco. Predávať na internete plánujú aj Lidl a Kaufland. Zatiaľ však iba u našich susedov v Česku. „Na Slovensku momentálne neuvažujeme nad sprevádzkovaním vlastného online shopu. Vyvíjame vla...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň 02 - Modified: 2024-09-20 13:28:51 - Feat.: - Title: Dosah konsolidačných opatrení na ceny nemusí byť okamžitý, tvrdí Inštitút ekonomických a spoločenských analýz 03 - Modified: 2024-09-13 08:10:53 - Feat.: - Title: Platba bez hotovosti aj bez karty. Jeden z našich reťazcov pripravuje nový spôsob úhrady nákupov 04 - Modified: 2024-09-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Slovenské potraviny majú úspech aj vo svete, ktoré tam bodujú? 05 - Modified: 2024-09-05 07:39:49 - Feat.: - Title: Tržby v slovenskom maloobchode sa zvýšili siedmy mesiac po sebe
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. október 2024 17:29