Patria medzi potraviny, pri ktorých sa obchodníci snažia v tvrdom konkurenčnom boji udržať čo najnižšiu cenu. Z údajov Štatistického úradu vyplýva, že už niekoľko rokov za sebou majú na cenovke šesť centov. Rožky totiž ľudia nakupujú denne. A ak predajcovia ich nízkou cenou prilákajú do svojich obchodov zákazníkov, tí si popri pečive kúpia ďalší, drahší tovar. Najväčší rýdzo slovenský maloobchodný reťazec Labaš však ide opačným smerom. Na regály prichádza s vlastnou novinkou Fresh Plus rožok. A tá stojí o dva centy viac ako obyčajný rožok. „Predávame ho už niekoľko týždňov po dohode s výrobcom múčnej zmesi, ktorú dodáva pekárom. Plus je preto, lebo jednou jeho zložkou sú pivovarské kvasnice, ktoré sú známym zdrojom vitamínov radu B,“ hovorí pre HN konateľ siete potravín Fresh a veľkoskladu Labaš Miroslav L...
Zostáva vám 85% na dočítanie.