StoryEditor

UPC považuje problém za vyriešený

02.04.2003, 00:00

Problém platieb za káblovú televíziu, ktoré asi o 40 percent prevyšovali sumu povolenú Telekomunikačným úradom a viac ako 1,5 roka ich inkasovala spoločnosť UPC Slovensko od zákazníkov v Bratislave a okolí, považuje riaditeľ spoločnosti Martin Maťašeje za vyriešený. Poskytnutie "vernostnej zľavy" v druhej polovici minulého roka podľa neho zákazníci akceptovali, čím sa spor ukončil. Za neakceptovanie rozhodnutia a za zneužitie dominantného postavenia zaplatila UPC len na pokutách spolu 76 miliónov korún. Takzvaná vernostná zľava nebola však úmerná výške preplatkov, ktoré zákazníci pod hrozbou odpojenia káblovej televízie UPC odvádzali. Tam, kde mal zákazník iný názor, UPC podľa riaditeľa riešila problém individuálne. Napriek jeho tvrdeniu redakcia má dôkazy o tom, že sú v Bratislave zákazníci UPC, ktorí odmietli platiť viac ako určil Telekomunikačný úrad a UPC im to vykazuje ako nedoplatok.
Včera pripojila UPC prvého zákazníka na Ventúrskej ulici v centre Bratislavy prostredníctvom kábla na internet za mesačný poplatok 1 699 korún. Okrem neho zaplatí zákazník 1 999 korún za inštaláciu a vratnú zálohu 2 499 korún za káblový modem. Do konca roka 2004 by malo byť pripojenie na internet cez kábel v celej Bratislave.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. október 2024 13:18