StoryEditor

Médiá chcú vhodný obsah i poplatky

22.03.2016, 23:00

Sociálne siete i Google znižujú tradičným médiám príjmy z reklamy. Printové médiá, ktorým okrem toho vo všeobecnosti klesá predaj v stánkoch, tak musia nájsť vhodný recept na to, ako zarobiť viac peňazí online. Jedným z pokusov je aj boj proti programom na blokovanie reklám. „To, čo urobíme, je, že budeme blokovať ľudí, ktorí majú adblocky. Budeme ich na začiatku dva-tri mesiace vyzývať, aby si ich odstránili, ak tak neurobia, tak sa k obsahu dostanú, iba ak si zaň zaplatia,“ povedal na HN konferencii Living on the Edge výkonný riaditeľ Mafra Slovakia Vladimír Mužík....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-07 06:23:29 - Feat.: - Title: Iskierka nádeje pre slovenský akciový trh prišla od Kaukazu. Domácu burzu chce oživiť aj financmajster 02 - Modified: 2024-05-27 22:00:00 - Feat.: - Title: Slováci naskočili na novú finančnú vlnu z Wall Street. Konzervatívne myšlienky zahodili za hlavu 03 - Modified: 2024-05-26 22:10:26 - Feat.: - Title: Obdobie rastu na trhoch sa neskončilo, portfólio manažéri vidia potenciál v akciách, dlhopisoch aj realitách 04 - Modified: 2024-04-17 12:03:13 - Feat.: - Title: Slovensko reaguje na nové európske štandardy. Steelka vytvorila špeciálny tím, na vlne sú aj banky 05 - Modified: 2023-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Kupujúci sa tešia zo zlacňovania bytov. Po stagnácii môže nasledovať nárast cien
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. júl 2024 04:35