StoryEditor

Médiá chcú vhodný obsah i poplatky

22.03.2016, 23:00

Sociálne siete i Google znižujú tradičným médiám príjmy z reklamy. Printové médiá, ktorým okrem toho vo všeobecnosti klesá predaj v stánkoch, tak musia nájsť vhodný recept na to, ako zarobiť viac peňazí online. Jedným z pokusov je aj boj proti programom na blokovanie reklám. „To, čo urobíme, je, že budeme blokovať ľudí, ktorí majú adblocky. Budeme ich na začiatku dva-tri mesiace vyzývať, aby si ich odstránili, ak tak neurobia, tak sa k obsahu dostanú, iba ak si zaň zaplatia,“ povedal na HN konferencii Living on the Edge výkonný riaditeľ Mafra Slovakia Vladimír Mužík....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-20 22:02:38 - Feat.: - Title: Potenciál slovenského IT dusí „vysávačový efekt“. Experti odchádzajú na Západ a naše firmy zívajú prázdnotou 02 - Modified: 2024-10-16 22:08:51 - Feat.: - Title: Čo rok, to Slovensku chýba ďalších tisíc najlepšie platených ľudí. Krajinu sužuje nedostatok top expertov 03 - Modified: 2024-09-25 08:34:51 - Feat.: - Title: Ján Figeľ: Európa bez inovácií neprežije. Máme lídrov, no treba začať niečo robiť 04 - Modified: 2024-09-18 22:04:40 - Feat.: - Title: Naučiť Slovákov investovať cez štátne dlhopisy je dobrý projekt, špeciálny daňový režim je však rizikom 05 - Modified: 2024-06-07 06:23:29 - Feat.: - Title: Iskierka nádeje pre slovenský akciový trh prišla od Kaukazu. Domácu burzu chce oživiť aj financmajster
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 13:45