StoryEditor

Médiá chcú vhodný obsah i poplatky

22.03.2016, 23:00

Sociálne siete i Google znižujú tradičným médiám príjmy z reklamy. Printové médiá, ktorým okrem toho vo všeobecnosti klesá predaj v stánkoch, tak musia nájsť vhodný recept na to, ako zarobiť viac peňazí online. Jedným z pokusov je aj boj proti programom na blokovanie reklám. „To, čo urobíme, je, že budeme blokovať ľudí, ktorí majú adblocky. Budeme ich na začiatku dva-tri mesiace vyzývať, aby si ich odstránili, ak tak neurobia, tak sa k obsahu dostanú, iba ak si zaň zaplatia,“ povedal na HN konferencii Living on the Edge výkonný riaditeľ Mafra Slovakia Vladimír Mužík....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 20:35:40 - Feat.: - Title: Zelená transformácia je pre podniky šanca, zaznelo na konferencii ATLAS Fórum 02 - Modified: 2024-11-21 20:41:51 - Feat.: - Title: Ako zavádzať zelené riešenia? Berme si príklad zo severských krajín 03 - Modified: 2024-11-18 15:27:35 - Feat.: - Title: Manažérka Philip Morris: Základ je plat a náplň práce. No kľúčové pri nábore môže byť aj zber šiat či odpadu 04 - Modified: 2024-11-12 23:00:00 - Feat.: - Title: Západ má problém s migrantmi, východ Európy zas s mladými. Experti pre HN opísali stav v Nemecku a Rumunsku 05 - Modified: 2024-11-12 22:07:54 - Feat.: - Title: Lídri sektora HORECA: Musíme na Slovensko prilákať viac zahraničných turistov. Napríklad z Číny či Škandinávie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 21:54