Vaše spravodajstvo rastie a dokázalo to aj počas volieb. Čo je pre vás dôležitejšie - čísla alebo imidž?
Vrátim sa trochu do minulosti, keď som začal chodiť do výboru parlamentu reportovať polročnú a výročnú správu. Dostávali sa ku mne výhrady typu: pán Mika, nehovorte o číslach sledovanosti, tie nie sú dôležité! S tým sa dá súhlasiť iba čiastočne. Bez sledovanosti a počúvanosti by aj verejnoprávne médiá ako médiá stratili svoj význam. Za mediálnym výkonom je konkrétny divák a poslucháč. Na druhej strane, nás, prirodzene, zaujíma aj hodnotenie spravodajstva z pohľadu parametrov objektivity a dôveryhodnosti. Ale keby sme mali tieto parametre akékoľvek vysoké a budeme mať za tým jednu desatinu divákov, asi by to spravodajstvo bolo iba pre nejakú vybranú záujmovú skupinu. To by bolo nedostatočné. Preto, ak sa podarí, že sa zvyšuje výkon spravodajstva, ale nie na úkor kvality, ale naopak, vďaka kvalite a imidžu, je to potom úplne vynikajúci parameter.
Počas volebného víkendu ste dosiahli rekord v sledovanosti od roku 2009. Od roku 2012 ste počet divákov v cieľovej skupine 12 + takmer zdvojnásobili. Čo za týmito výsledkami vidít...
Zostáva vám 85% na dočítanie.