Milan Schnorrer si prvé skúsenosti v kvantitatívnom marketingu doniesol z Holandska, kde pracoval a študoval. Následne s partnermi založil firmu Pricewise zameranú na cenotvorbu a neskôr vernostné karty. Po troch rokoch má firma na dosah expanziu do Švajčiarska a Nórska.
Spoluzakladatelia Peter Krišťák (vľavo) a Milan Schnorrer našli na trhu dieru. A chcú z nej vyťažiť celosvetový úspech.
Spoločnosť Pricewise, ktorá sa spočiatku venovala najmä poradenstvu pri nastavovaní cien pre klientov, ste zaregistrovali v roku 2010. Čo tomu predchádzalo?
Firmu sme založili traja. Na Slovensku som bol ja a Peter Krišťák, v Česku zase Václav Lorenc. Stalo sa tak po mojom návrate z Holandska, kde som študoval a pracoval. Peter robil konzultanta dlhší čas predtým. Spolupracovali sme už skôr a zdalo sa nám prirodzené, že ďalšou fázou bude spoločná firma.
Aj z Holandska máte vzdelanie, ktoré priamo súvisí s vašou dnešnou činnosťou, teda kvantitatívnym marketingom...
Zostáva vám 85% na dočítanie.