StoryEditor

Štyri milióny za pol minúty. Firmy investujú do reklamy na Super Bowle

01.02.2014, 23:00

Pred štrnástimi rokmi vyskočila priemerná cena reklamného spotu vysielaná počas finále ligy amerického futbalu Super Bowlu  v USA z 1,5 milióna dolárov na dva milióny. Išlo o najväčší medziročný skok v histórii Super Bowlu.

Od roku 2000, bez ohľadu na ekonomickú kondíciu firiem, bolo záujemcov o reklamu vždy toľko, že cena išla kontinuálne hore. Nie tak rýchlo ako na vrchole dot com bubliny, ale postupne vyrástla až na aktuálne štyri milióny dolárov.



Ide o najdrahšiu polminútu sveta, dá sa povedať a je tiež jasné, že firmy, ktoré sa odhodlajú k tejto investícii pustia v nedeľu večer amerického času to naj, čo môže reklama ponúknuť.

Pozrite si najdrahšie reklamy na Super Bowle:

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Celltex investuje do rozšírenia výroby
01 - Modified: 2024-07-24 14:15:19 - Feat.: - Title: Od Slovákov ukradli viac než 60-tisíc, peniaze chcú poslať pred zmluvou. Podvodníci využívajú schránkovú firmu 02 - Modified: 2024-07-23 12:20:34 - Feat.: - Title: Vo svete zavládol technologický chaos. Nenápadná IT aktualizácia spôsobila problémy aj nášmu operátorovi 03 - Modified: 2024-03-19 12:48:55 - Feat.: - Title: Meta ustupuje tlaku. Navrhla zníženie predplatného platených služieb v Európe 04 - Modified: 2024-02-20 13:44:22 - Feat.: - Title: Prvá streamovacia platforma oznamuje predplatné s reklamami aj na Slovensku. Vieme, ako bude vyzerať aj koľko zaň zaplatíš 05 - Modified: 2024-02-15 07:57:11 - Feat.: - Title: Streľba na oslavách triumfu v Super Bowle má jednu obeť a 21 zranených
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. november 2024 02:50